Гарантійні умови
Ми впевнені у нашій техніці, та всяке буває. Нижче умови гарантії на випадок халепи.
Умови повернення
Відповідно до "Закону України про захист споживачів" ви маєте можливість обміняти товар належної якості протягом чотирнадцяти днів з моменту покупки.

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був в експлуатації і немає слідів використання а саме: подряпин, потертостей, пошкоджень, програмне забезпечення було незмінним, не змінені деталі, тощо.
Впродовж гарантійного терміну покупець має право на безкоштовне усунення дефектів або недоліків товару які повʼязані з виробництвом даного товару. У спірних питаннях сторони керуються положеннями чинного законодавства.
Вживана (активована) техніка поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ.
В такому випадку здійснюється ремонт чи заміна пристрою на аналогічний з такими ж характеристиками.
Гарантія не поширюється на:
  • Потропляння вологи чи інших речовин у пристрій;
  • Наявність зовнішніх пошкоджень;
  • Зелені полоси на OLED дісплеях;
  • Використання не якісних зарядних пристроїв;
  • Встановлення Beta версій IOS;
  • Неможливість розблокувати пристрій (забуті данні iCloud);
  • Втручання в пристрій інших сервісних центрів;
Як підготувати пристрій до ремонту
Рекомендуємо зробити резервну копію пристрою та особистих даних, також, за необхідності, видалити всю конфіденційну, особисту інформацію з пристрою перед зверненням до магазину чи сервісного

Для проведення гарантійного чи післягарантійного обслуговування пристроїв ТМ Apple необхідно відключити функцію “Знайти мій пристрій” а також “Втрачений пристрій” так як це може перешкоджати роботі технічних фахівців;

Магазин та сервісний центр не несуть відповідальність за пошкодження або втрату особистих даних на пристрої, налаштувань, даних користувача: Apple ID, програмних додатків, контактів адресної книги, смс повідомлень, фото та відео контенту, будь-яких файлів що знаходяться на пристрої.
Гарантійні випадки
  • заміна батареї (при статусі «сервіс» чи < 80%);
  • заміна кнопок гучності чи вібродзвінка (якщо вони працюють некоректно);
  • заміна кнопки включення;
  • заміна камери при некоректній роботі;
  • заміна або чистка динаміків / мікрофону;
  • заміна/чистка роз'єму зарядки;
  • ремонт контроллеру живлення (зазвичай виходить з ладу при перепаді напруги);
  • відновлення модему (мережі);
  • заміна мікросхем звуку (аудіокодек);
  • оновлення/відновлення ПЗ;