iPhone 12

apple
Лучший смартфон
New template

New template

Гарантія

Гарантійному обслуговуванню підлягають товари лише в повній комплектації. При пред'явленні гарантійної претензії покупець зобов'язаний надати коробку і все, що входить в комплект придбаного девайсу.
Гарантійні претензії розглядаються при пред'явленні гарантійного талону та в межах вказаного в талоні гарантійного періоду.

Гарантія дійсна:

  • заміна батареї (при статусі «сервіс» чи < 80%);
  • заміна кнопок гучності чи вібродзвінка (якщо вони працюють некоректно);
  • заміна кнопки включення;
  • заміна камери при некоректній роботі;
  • заміна або чистка динаміків / мікрофону;
  • заміна/чистка роз'єму зарядки;
  • ремонт контроллеру живлення (зазвичай виходить з ладу при перепаді напруги);
  • відновлення модему (мережі);
  • заміна мікросхем звуку (аудіокодек);
  • оновлення/відновлення ПЗ;

Вживана (активована) техніка поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ, в такому випадку здійснюється ремонт чи заміна на іншу!


Гаранія НЕ розповсюджуеться на:

  • Потропляння вологи в будь-якому випадку;
  • Наявність зовнішніх пошкоджень;
  • Зелені полоси на OLED дісплеях;
  • Використання не якісних зарядних пристроїв;
  • Встановлення Beta версій IOS;
  • Неможливість розблокувати пристрій (забуті данні iCloud);
  • Втручання в пристрій інших сервісних центрів;

Якщо при гарантійному зверненні гаджет не підлягає ремонту то здійснюється обмін девайсу на аналогічний чи інший (у випадку з AirPods здійснюється виключно заміна неробочого елементу, так як навушники і кейс є нерозбірними).

Причину виникнення дефектів обладнання визначають фахівці гарантійного обслуговування (термін проведення діагностики від 1 до 30 днів). При незгоді покупця з висновком може бути проведена незалежна експертиза відповідно до закону "Про захист прав споживачів".

Якщо ви придбали вживаний товар і він виявився несправний, - протягом гарантійного терміну його можуть зремонтувати або обміняти на інший.

Якщо ви придбали новий товар (iPhone, iPad, Watch, MacBook, iMac та ін.) і виявили дефект, тоді залишаєте його на діагностику. Якщо є підтвердження, що це заводський дефект - товар міняють на інший (у вас залишається коробка та аксесуари від пристрою який був несправний, а по гарантії замінюється сам девайс). Якщо проблема в екрані (битий піксель чи інше - здійснюється заміна екрану). Якщо проблема з MacBook / iMac - тоді здійснюється ремонт, а не заміна.

У випадку, якщо після діагностики є заключення про те, що проблема не є заводським дефектом - сервісний центр може здійснити ремонт за рахунок покупця (за згодою). Гарантійна заміна проводиться протягом одного місяця.

Згідно ст. 25 Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 -ти днів, не рахуючи дня купівлі, покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, габаритами, забарвленням, розміром або комплектацією. Обмін здійснюється у тому разі, якщо проданий товар не був у користуванні, не був активований, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, зовнішні плівки, фабричні ярлики, а також товарний чи касовий чек.