Гарантія дійсна:
Вживана (активована) техніка поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ, в такому випадку здійснюється ремонт чи заміна на іншу!
Гаранія НЕ розповсюджуеться на:
Якщо при гарантійному зверненні гаджет не підлягає ремонту то здійснюється обмін девайсу на аналогічний чи інший (у випадку з AirPods здійснюється виключно заміна неробочого елементу, так як навушники і кейс є нерозбірними).
Причину виникнення дефектів обладнання визначають фахівці гарантійного обслуговування (термін проведення діагностики від 1 до 30 днів). При незгоді покупця з висновком може бути проведена незалежна експертиза відповідно до закону "Про захист прав споживачів".
Якщо ви придбали вживаний товар і він виявився несправний, - протягом гарантійного терміну його можуть зремонтувати або обміняти на інший.
Якщо ви придбали новий товар (iPhone, iPad, Watch, MacBook, iMac та ін.) і виявили дефект, тоді залишаєте його на діагностику. Якщо є підтвердження, що це заводський дефект - товар міняють на інший (у вас залишається коробка та аксесуари від пристрою який був несправний, а по гарантії замінюється сам девайс). Якщо проблема в екрані (битий піксель чи інше - здійснюється заміна екрану). Якщо проблема з MacBook / iMac - тоді здійснюється ремонт, а не заміна.
У випадку, якщо після діагностики є заключення про те, що проблема не є заводським дефектом - сервісний центр може здійснити ремонт за рахунок покупця (за згодою). Гарантійна заміна проводиться протягом одного місяця.
Згідно ст. 25 Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 -ти днів, не рахуючи дня купівлі, покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, габаритами, забарвленням, розміром або комплектацією. Обмін здійснюється у тому разі, якщо проданий товар не був у користуванні, не був активований, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, зовнішні плівки, фабричні ярлики, а також товарний чи касовий чек.