iPhone 12 Pro Max

Apple
24000,00
грн
Характеристики
Инфо
Что за шаблон

Характеристики

какое то второе описание

Инфо

Здесь должно быть информаци

Что за шаблон

Гарантія

Гарантійному обслуговуванню підлягають товари лише в повній комплектації. При пред'явленні гарантійної претензії покупець зобов'язаний надати коробку і все, що входить в комплект придбаного девайсу.
Гарантійні претензії розглядаються при пред'явленні гарантійного талону та в межах вказаного в талоні гарантійного періоду.

Гарантія дійсна:

  • заміна батареї (при статусі «сервіс» чи < 80%);
  • заміна кнопок гучності чи вібродзвінка (якщо вони працюють некоректно);
  • заміна кнопки включення;
  • заміна камери при некоректній роботі;
  • заміна або чистка динаміків / мікрофону;
  • заміна/чистка роз'єму зарядки;
  • ремонт контроллеру живлення (зазвичай виходить з ладу при перепаді напруги);
  • відновлення модему (мережі);
  • заміна мікросхем звуку (аудіокодек);
  • оновлення/відновлення ПЗ;

Вживана (активована) техніка поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ, в такому випадку здійснюється ремонт чи заміна на іншу!


Гаранія НЕ розповсюджуеться на:

  • Потропляння вологи в будь-якому випадку;
  • Наявність зовнішніх пошкоджень;
  • Зелені полоси на OLED дісплеях;
  • Використання не якісних зарядних пристроїв;
  • Встановлення Beta версій IOS;
  • Неможливість розблокувати пристрій (забуті данні iCloud);
  • Втручання в пристрій інших сервісних центрів;

Якщо при гарантійному зверненні гаджет не підлягає ремонту то здійснюється обмін девайсу на аналогічний чи інший (у випадку з AirPods здійснюється виключно заміна неробочого елементу, так як навушники і кейс є нерозбірними).

Причину виникнення дефектів обладнання визначають фахівці гарантійного обслуговування (термін проведення діагностики від 1 до 30 днів). При незгоді покупця з висновком може бути проведена незалежна експертиза відповідно до закону "Про захист прав споживачів".

Якщо ви придбали вживаний товар і він виявився несправний, - протягом гарантійного терміну його можуть зремонтувати або обміняти на інший.

Якщо ви придбали новий товар (iPhone, iPad, Watch, MacBook, iMac та ін.) і виявили дефект, тоді залишаєте його на діагностику. Якщо є підтвердження, що це заводський дефект - товар міняють на інший (у вас залишається коробка та аксесуари від пристрою який був несправний, а по гарантії замінюється сам девайс). Якщо проблема в екрані (битий піксель чи інше - здійснюється заміна екрану). Якщо проблема з MacBook / iMac - тоді здійснюється ремонт, а не заміна.

У випадку, якщо після діагностики є заключення про те, що проблема не є заводським дефектом - сервісний центр може здійснити ремонт за рахунок покупця (за згодою). Гарантійна заміна проводиться протягом одного місяця.

Згідно ст. 25 Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 -ти днів, не рахуючи дня купівлі, покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, габаритами, забарвленням, розміром або комплектацією. Обмін здійснюється у тому разі, якщо проданий товар не був у користуванні, не був активований, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, зовнішні плівки, фабричні ярлики, а також товарний чи касовий чек.